Törölt nick
2015.09.29
|
|
0 0
650620
|
Egyrészt egy motorgyárónál értelemszerűen rosszabb reklám egy autóversenyben a rossz szereplés, mint egy italgyártónak.
Másrészt, persze megvédheti az érdekeit a RB, működjenek együtt másképp a Rönóval, vagy ha ez nem tetszik, akkor szerződjenek le más motorgyártóval, csak mindezt nem úgy kell csinálni, hogy nevetséges perrel fenyegetőzik, a médiával operál, stb.
Az utolsó bekezdésedből pedig pontosan látszik a különbség. A Red Bull egy nyereségesen működő csapat akar lenni, amibe tehetnek befelé is pénzt egy darabig, de ha nem éri meg nekik, akkor kiszállnak és kész. Egy motorgyártónál meg nyilván az a helyzet, hogy a F1-ben való szereplés hatással van az egész cég működésére. |
Előzmény: sunnysun333 (650618)
|
|