A topicon lévő csend ellenére a cég háza tájékán több aktualitás van a Nyíregyháza és környéki járműállományt illetően. Néhány megfigyelés, infó, félinfó mostanából:
- Kint van az "új" Setra. Nem rossz!
- Egy modernebb kivitelű 280-as tűnt fel DUD-764 rendszámmal a múlt héten(vagy régebben).
- Ma reggel egy másik új csuklósba botlottam mely a JLZ-528 as rendszámot viseli. Érdekessége, hogy csendes hidas.
- A Tiszaújvárosból ideszakadt IK-280 felújításra lett küldve. JOBbulást hát a 672'-nek.
- A JSZ-379-es Szabolcsos 280 igen jó formában van külsőre, tán nem megújult ő is?
- GXD-419-es fehér 263-as is szépen újjászületett, pár napja már dolgozik is.
- Pörögnek az ARC-ok, gyakran látni őket. Üléselrendezése helyközi forgalomra alkalmatlan (az utasok panaszkodnak, hogy ezért veszik a drága bérletet, hogy leülni se tudjanak..) Helyiben viszont jól szerepelnek, tágasságuk itt előnnyé válik, sokan felférnek rá. Noha a sok dobogó nem szerencsés; ezek szerint akkor, ilyen kompromisszumos elrendezést tudott összebarkácsolni a hazai buszgyártás. Egykét sofőrvisszajelzés is pozitív, "jól megy", kényelmes rajta dolgozni, igaz hossza miatt időnként birkózniuk kell vele.
- További váztörött Autosanok várják jobb sorsukat a telepen.
- Más érdekesség is fogadta a ma reggel arra járó, téma iránt érdeklődőt a buszállomáson: Egy 'Borsod Volános', régi fényezésű E95 állt be a Park üzletház felőli kocsiállások valamelyikébe. Ennél már csak az volt meglepőbb, hogy 'Szabolcsos' tábla volt rajta (melyet messziről nem sikerült leolvasni)! Csak nem egy újabb vendég? GBG-akárhány.
Elnézést kérek a kedves olvasóközönségtől, ha esetlegesen a kelleténél szubjektívebbre sikerült ez a hozzászólás!