ÖregMackó Creative Commons License 2015.09.22 0 0 61416

Ahogy olvastam a klímás tháliákon a klímakompresszor elfoglalta a mehanikus szervó helyét ekkor került át a bal fényszóró alá a villanymotoros változat. Amikor garanciális felülvizsgálatra mentem először, a szerelő percekig kereste a szervótartályt és elképedt mikor máshol találta meg. Ez a szerelő továbbképzés látszik meg a szakszervízek munkáján. Egy átlag szerelő diagnosztikája ebben az esetben: nem megy a szervószivattyú=rossz a szervószivattyú. Az hogy a körben van még relé meg biztosíték(ok) meg a ecu vezérli a relét az nem gátolja ebben a megállappításban.

Egyébként logikusan igaz is lehet(ne) az, hogy minek menjen a szivattyú nagyobb sebességnél, meg ha nincs kormánymozdulat, de ez a szivattyú a dugóban állás közben elengedett kormánynál is hallatszik, és megy.

Előzmény: Köhike (61412)