Mivel a 16-16A-116 vonalon elektromos busz jár majd, ezért 20/14 kocsi már el is kelt. (14+2 tartalékkal együtt)
Maradt 4 kocsi, amiből 3-at a 27-esen lenne érdemes használni, mert ilyen magasságkülönbségnél gazdaságosabb. Negyediknek az E5-ös S91 lehetne.
Az elsőajtós járatokat azért nem bolygatnám nagyon, mert akkor megint rengeteg hajléktalan lepi el ezeket a buszokat. (A tiszta ápolt hajléktalannal (ami sajnos szinte nincs), nem lenne gondom, hogy bliccel, de a kellemetlen szagúak azért idegesítenek.)
A Karsanok mehetnének más vonalakra:
39: 3 db
137: 4 db
157: 3 db
191: 2 db
237: 2 db
-----------------
14 db (16 )
A 4/3 Solaris Urbino 10-et a 129-esen lehetne bevetni, ott se olyan nagy a forgalom.
241(A)-251(A)-ra meg ott van a két DUH.
És ha így vesszük, már nincs is több midi. Tehát, ha a 15-115, 26, 186 vonalakra is midi kéne, akkor venni kell még. Vagy gyártani PKD V85-öt!