n scatto 3
2015.09.20
|
|
0 0
79639
|
Saját tapasztalatom mást mond. Az acélvázban volt JIS és Octalink tengely, tömör és üreges kar is, és volt érezhető különbség a hajtásban. Biztosan jobban tudod nálam, de én akkor is hiszek benne, hogy ha egy hajtási egység nem két, hanem 3 ponton csatlakozik egymáshoz - illetve három fődarabről beszélünk kettő helyett - akkor ott nagyobb a rugalmasság, ezáltal kevesebb stressz éri a vázat. Egy ezüstforrasztott muffos váz nem a mostani betonmerev rendszerekhez lett építve, és mivel már régóta megvan, nem akarom tönkretenni.
Ez a tengelyhossz biztos? A JIS Record tengely 102 mm, szemben a 113-as bordás rendszerekkel, és hiába volt titánkarbonból építve, messze rugalmasabb volt, mint a bordás tengelyek.
Különben meg elméleti a dolog, mert nincs itthon kompakt karom, amit betennék az Olmóba:)
9000 pénzért jó lesz a hajtókar? |
Előzmény: marcony (79637)
|
|