n scatto 3 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 79639

Saját tapasztalatom mást mond. Az acélvázban volt JIS és Octalink tengely, tömör és üreges kar is, és volt érezhető különbség a hajtásban. Biztosan jobban tudod nálam, de én akkor is hiszek benne, hogy ha egy hajtási egység nem két, hanem 3 ponton csatlakozik egymáshoz - illetve három fődarabről beszélünk kettő helyett - akkor ott nagyobb a rugalmasság, ezáltal kevesebb stressz éri a vázat. Egy ezüstforrasztott muffos váz nem a mostani betonmerev rendszerekhez lett építve, és mivel már régóta megvan, nem akarom tönkretenni.

 

Ez a tengelyhossz biztos? A JIS Record tengely 102 mm, szemben a 113-as bordás rendszerekkel, és hiába volt titánkarbonból építve, messze rugalmasabb volt, mint a bordás tengelyek.

 

Különben meg elméleti a dolog, mert nincs itthon kompakt karom, amit betennék az Olmóba:)

 

9000 pénzért jó lesz a hajtókar?

Előzmény: marcony (79637)