Törölt nick Creative Commons License 2015.09.14 0 0 132927

sajnálatos eset, de úgy gondolom mivel gyorsan küldtek mailt a másik árral így valamelyest tolerálható, de ha már feljött a bookingról egy kis szösszenet:

 

apartman lefoglalva, visszaigazolás megjött, mindez július 1-én szeptemberre.

 

Aztán szeptember 1-én küldök az apartmannak bookingon keresztül egy mailt, hogy várhatóan később, éjfél körül érkezünk. Az apartman még aznap visszaír, hogy OK, de a foglalás során hiba történt s valójában nem 100 eur, hanem 200 eur, azaz dupla annyi a szállás. Nekem meg ott a 100 eur visszaigazolás a kezemben, természetesen írtam neki, hogy azért ez nem így megy. Booking ügyfélszolgálat felhív, ahol készségesen a segítségemre voltak, hívták a szállást, majd engem. Mehetünk 100 euróért. Az az igazság, hogy ilyen tili-toli után én már nem akartam erre a szállásra menni, nyugis napokat szerettem volna és nem rosszalló pillanatokat meg semmi "helyszínen" fizetendőt, amit esetleg a szállás beszedett volna, így végül az ügyfélszolgálaton keresztül sikerült lemondási díj nélkül stornózni, tekintettel a körülményekre.

Viszont az, hogy a szállás aug 26. után ír vissza, (addig lehet ingyenes lemondani elvileg a szállást, utána full díj fizetendő) egy már július 1-én lefoglalt helyre egyáltalán nem fair.

 

Így Isztria helyett Dél-Dalmácia lett, amit nem bántunk meg :) (talán még a szeptember eleji időjárás miatt is szerencsésebb volt a választás ) 

 

 

 

Előzmény: Zsoleszq01 (132923)