Sziasztok!
Ismét segítségre lenne szükségem, nagyon megköszönném.
2007-es BMW 320D, szívósor alapos tisztítás után új MAP érzékelő csere, EGR nagyon telerakódott, szintén megpucolva, gép összerak, pöcre indul, alapjárat egyenletes, megy mint golyó, nem füstöl stb..
De a MIL világít! Hibaüzenet, hogy megnövekedett emisszió... Hibakód töröl, de kis idő múlva újra bejön.:-(
Feltételezem, hogy meg kéne mondani neki, hogy ez már a tisztított EGR....
Sajna csak egy egyszerű kódolvasó/ törlő szoftverem van ELM interface-vel.
Csak sejtem, hogy más cuccal meg lehetne mondani neki.
Esetleg adaptív módon nem tudja magától felismerni, hogy most már ez a helyes érték, működés, tehát többszöri üzemeltetés után magától nem ismeri fel?
****
Más:
Megmértem a fagyállót és sajna csak -10 °C, nézegettem, hogy hol lehet leengedi a folyadékot ,de egyelőre nem láttam a legmegfelelőbb megoldást.
Ha csak után töltenék, hol eresszek belőle? Illetve ha lecserélném az egészet, mennyi fagyálló kell ebbe a gépbe és van.e valamilyen dolog amire oda kell figyelnem, esetleg kell-e légtelenítenem valahol?
Válaszokat előre is köszönöm.