HPSA Creative Commons License 2015.08.30 0 0 82948

Tudom, hogy sokat fejlődött a teknyika, bizonyára már megoldható, hogy régebben selejtezett Il-18/TU-134 gépekből alkatrészeket szereljenek át a 2 db AN-148-ba ?

 

Bár ha ezt ők már tudják, akkor évekkel járhatnak a nyugati technológia előtt.

 

 

Nem kell hozzá atomfizika.. Pl. a restaurált Li-2-be (HA-LIX) az anno Thesszalonikiben "elköszörült" Tu-154 ülései és egyes műszerei lettek "megmentve".

 

Az An-148-ba elvileg át lehet tenni műszereket, alkatrészeket. Sokkal inkább lehet hogy pl. 2 An148-asból raknak össze egy működőt (pl. amelyik valami miatt áll, annak a hajtányait esetleg átrakják arra amit használnak - ami szintén nem ördögtől való dolog - csak kérdés hogy milyen technológiával és mennyire "lelpapirozva")

 

Pont ilyenek miatt szoktak légitársaságokat kitiltani az EU-ból: ha követhetetlen hogy az adott gépbe honnan származó alkatrészek vannak (és most nem a faroklogo megvilágítás izzójára kell gondolni...)

 

Boing 737-ből átszerelni valami - ahogy írod - sufnituning módszerrel Airbus 320-ba - szerintem - meredek dolog

 

Hát Boingból biztos :) Az olyan mint az Adidos cipő? :)

 

Sufnituninggal minden meredek..

 

Amúgy akár a hajtányokat is át lehet tenni, mert A320-on is előfordul az a CFM56 ami B737-en "elterjedt"...Persze nem sufnituniggal...Más kérdés hogy igen ritka lenne az az ok, hogy egy adott (nagyjából normális) légitársaság az egyik üzemeltetett típusáról a másikra rak át hajtányt, még ha elvileg lehetséges is...

 

 

Előzmény: trizs77 (82947)