sunnysun333 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 648892

Azt ma még a senki nem tudja, hogy konkrétan mi történt a gumival... Úgy hogy ezen kár lammentálni, hogy márpedig minden rendben volt és mégis....

 

Már kérdezem itt, hogy hány motor robbant fel, amikor pedig a telemetria semmit sem jelzett - vagy ha igen, hát már késő is volt... Ez nem vonatkozhat a gumira??? Az homogén, sérthetetlen vasból van???? Nagyon szerény véleményem szerint is egy versenytempóban gyilkolt gumival bármikor, bármi történhet, amit nem láthat előre a legvasorrúbbboszorkány és a telemetria sem...

 

Valamiért csak ajánlotta a P. a 2-3 kiállásos taktikát, nem a résztvevők bosszantására találták ki. ÉS egyedül az a cáfolhatatlan tény, hogy Vettel nem tartotta magát az ajánláshoz. Ha kiállt volna még egyszer, akkor célba is ér...

 

Az alább wégének is említettem, hogy Rosberggel nagyon hasonló taktikával kezdett Vettel: használt lágyon indult és a 13. körben cserélt, Vettel a 14.-ben. Ezek után Rosberg a 30. körben cserélt ismét, vagyis Vettel is teljesen jó időben kérdezett rá a 29. körben a második kiállásra... És mivel Vettel nem utasítást kapott, hanem csupán egy állapot-jelzést, ezért nagy valószínűséggel az ő döntése volt a stop kihagyása....  Annak minden későbbi következményével együtt. Mert azt ne feledd, hogy a kedvező telemetria jelzést a 32. körben kapta. És még 9v. 10 kört ment - azalatt is bármi történhetett még a gumival...

Előzmény: RyanHunterRay1 (648885)