Hf1968 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 61176

Hello

Ha versenyezni akartok, akkor minél drágább szűrőket tegyetek a motorba. Semmi értlme. Fel kell hívni egy márka kereskedést, és mindenben a segítségetekre lesznek, az utolsó csavavarig,és ne a Jóska Pistát a topikon! Vígan,dalolva elmondanak mindent,amire az ember kiváncsi. Kerékmérettől kezdve,az összes gyári adatig. Én valami spanyol szűrőket használok évek óta és semmi problémám. Az egészet megoldom 5000Ft-ből. Semmi változást nem érzek az autó tejesítményén. Olaj szempontjából is ugyan igy állok hozzá (Mol 5W-40 Essencial).

Ha évente cseréli az ember nem lehet probléma.

Teljesen értelmetlennek látom az olyan hozzászólásokat, hogy milyen olaj, és szűrő, kell az autóba. De ha nem lennének,megszünne a topik. A gyári folyadékok sokkal olcsóbbak, és az autó igényeinek tökéletesen megfelelnek, arra lett kitalálva,ha átlagos használatú az autó. Sokan írták hogy Total Qurtz olajat stb. használnak. Minek? Ez egy húsz éves konstrukció. Egy régi mestertől tanultam,és bevált, minél több km van az autóban annál sűrübb olajat használjunk. Tehát a 2000-es év után elvileg 5/40-es olaj kellene, de ha több százezer km van az autóban,jobban járunk a 10/40-es olajjal. Főleg,ha régebbi az autónk,2000 előtti. Senkit nem akartam megsérteni, ez csak egy magán vélemény. Szerintem, ha napi használatba veszünk egy autót, nem kell bele a gyárinál jobb folyadékokat tölteni,hogy 3 fokkal hidegebb legyen az olaj stb.

Nem szeretném ha fikázna valaki,ez a magán véleményen(2003 1.4B Xsara).