pippo99 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 14380

Sajnos nem egyedi eset volt ez. 
Junius 26-án például EC 174 (talán) csak Prágáig közlekedett. Prágától pótszerelvényt állítottak ami elinditása sem volt egyszerű igy az órás késés könyvelhető volt.
Aztán rákövetkező hétvégén én voltam kint Dresdaban és én nézelődtem és elég sok mindent lehetett megnézni megfigyelni pl az EC 174-ből ezen a napon is hiányzott 1 kocsi biztosan ha nem kettő.
Aztán jött a porta bohemica az ő szerelvényét Dresdától nem engedték tovább pótszerelvényt nem állítottak be valami alternativa talán volt de nem vagyok benne biztos.
Aztán jött a következő a Hungaria EC 170. Legnagyobb meglepetésemre hült helye volt benne a magyar kocsiknak. Ő is vélhetőleg Prágában kapott csereszerelvényt amit tényleg a tárólóról kapartak elő mert nem hülyéskedem de volt Aee Bee és a vonat végén 2-3 B kocsi. (mondjuk lehet ekkor volt talán valami gázolás csehben ami miatt jelentősen összekeveredtek a fordák de már nem emlékszem)
És a másik irányban is a Prágaiban is láttam kiírva hogy ezen a vonaton ez a kocsi ma nem közlekedik.
Rákövetkező hétvégén szombaton az EC 179-ből a fülkés 259 számú kocsi lezárva közlekedett vélhetően a klíma müködésképtelensége miatt.
Amúgy nem tudom volt róla szó hogy a magyar szerelvények nem érnek el egy bizonyos szintet hát ezen a napon ezen a vonaton utaztam többcélú teres kocsiban egy fülkében hát olyat semmi esetre se vártam amit láttam a fülke szemetes nem kis mértékben a wc szűk kapacitása is kicsit idegesítő volt.
Másnap ugyanezzel a vonattal utaztam Prágába.
Akkor mondjuk problémát annyira nem észleltem minden vagon megvolt.
Az étkezőkocsiban viszont nagy volt a tumultus így mikor én odakerültem Decin után ugye hogy fusson a "happy hours" akkor hiába mondtam mit szeretnék akkor már csak azt az egy főételt mutogatta amit éppen tudtak adni.
Nagy bánatomra csapolt pilsnert sem tudtam inni így nem az eltervezettként alakult a dolog