BPO-105 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 94345

Szívesen vesézem én tovább, de szerintem ez másokat is érdekelhet.

Magam is csak egy szedett-vedett állományból "dolgozom", amit a fórum oda meg vissza végignyálazása után állítottam össze úgy-ahogy (így lett sajnos pl. 280-as a két AIH nálam). Persze ha gondolod, átküldöm szívesen, amit találtam eddig (a 258-astól a Neoplanokig mindenfélét összeírtam), aztán meglátjuk, mennyire fedi a valóságot.

 

A 260-asok, amiket ígértem, a következők:

GC 80-19 > BV 91-32, 1976.12.11-1990.01.05

GC 82-82 > BV 91-45, 1977.10.16-1990.01.05

GC 82-88 > BV 91-47, 1977.10.16-1990.08.17

GC 82-99 > BV 91-53, 1977.10.16-1990.01.05

GC 83-00 > BV 90-19, 1977.10.16-1990.05.22

GF 15-02 > BV 90-98, 1977.10.16-1990.10.31

GF 30-24 > BV 91-09, 1979.12.21-1990.08.13

GF 30-39 > BV 89-65, 1980.11.22-1990.11.06

GF 30-42 > BV 89-68, 1980.11.22-1990.11.16

GF 30-44 > BV 89-70, 1980.11.22-1990.08.30

GF 30-50 > BV 90-77, 1980.11.22-1990.08.30

GF 40-08 > BV 90-85, 1980.11.22-1990.10.31

Viszont így kicsit érdekes a dolog. Egy 81-es sincs köztük, az egyetlen, ami akkori és egyben 90-es selejt, az a Hajdú Volánnál kötött ki (BPY-154), és a korábban említett májusi selejtből is csak egy van. A 81-et gondolom a külsejük miatt mondtad, így az eleje gondolom nem játszik a dobozos oldalsó viszonylatjelző, az egyenes műszerfal és egyéb nyalánkságok miatt, ha pedig ez segít valamit, a váltó ezek közül csak a 80-asoknál volt Prága, előtte mechanikus volt.

Előzmény: 2156 (94344)