lobbanórotor Creative Commons License 2015.08.07 0 0 30036

Persze, össze-vissza és teljesen logikátlanul vásárolgassanak össze mindenféle gépészetet, igaz? A dél-dunántúli Volánokra azért ez nem feltétlenül vallott az utóbbi 15 évben. 

És tudod Te, mennyibe kerül egy S517HD? Komolyan, mintha a DDKK valami nyereségorientált turisztikai vállalkozás lenne, akik ki sem fogynak a különjárati megrendelésekből... Meg egyáltalán, minek kéne a pécsi üzemnek háromtengelyű turistabusz? Mire? Milyen feladatra? 

Hasraütésre én is tudok olyanokat mondani, hogy de jó is lenne mondjuk 13 darab öööööö, mi is... igen, például Irisbus Magelys, mert miért ne. Meg mert az még úgyse volt. 

 

Neked is külön el kell magyarázni, hogy a buszüzemeltetés nem azt jelenti, hogy gyártmánykatalógusokat forgatva csak úgy kiválogatunk különböző busztípusokat véletlenszerűen meghatározott darabszámokban, hogy aztán a megrendelésnél úgy verjük Állam bácsi farkával a csalánt, mintha nem létezne semmilyen hallgatólagos megegyezés a buszbeszerzésekre fordítható közpénz minél gazdaságosabb felhasználásáról?

Előzmény: Salamon Norbi (30035)