sssey Creative Commons License 2015.07.28 0 0 421507

Saját tapasztalat Roma Terminiről, a társaságban egy olaszul nagyjából beszélővel:

 

Palermoból jöttünk éjszakai hálóvonattal Rómáig, majd 1 óra múlva egy ETR500-assal mentünk volna Firenzébe.

Valami oknál fogva 2,5 órás volt a késésünk, míg a firenzei vonatra előre megvettük a helyjegyet (nem olcsón).

Az éjszakai vonat jv-je azt mondta, hogy keressünk meg egy adott ügyfélszolgálatost.

A Terminin meg is találtuk, 15 perc várakozás, majd elküldött egy másik pulthoz, az állomás másik végébe.

Ott sorban állás, majd értetlenkedés és tovább küldtek egy harmadik helyre, vissza az állomás előző oldalára.

Itt elmondtuk, hogy a vonat késése miatt lekéstük a firenzei vonatot és szeretnénk kicserélni a jegyet, de nem a következőre, hanem az utána lévőre, mert az volt ETR500-as. Ezt nem igazán értette :-), de elkérte a jegyünket, elment egy hátsó számítógéphez és kb 5 perc múlva hozott egy új helyjegyet az általunk kért vonatra. A jegy 0 lírás volt, de rá volt vezetve, hogy az előző helyjegyünkkel együtt érvényes.

(Akkoriban a MÁV-nál csak a fő-fő engedélyezhette a helyjegy visszafizetését...)

 

Szóval legalább 30 percünkbe telt, de megoldódott. És kellett hozzá olaszul tudás...

 

sssey

 

Előzmény: cs1014 (421504)