Szívesen! Ezért van a fórum, hogy segítsük egymást. A sör helyett egy kézfogás is megteszi.
A türelem rózsát terem, ahogy mondják. Itt meg százast.
A sima T Csepel hátsó sárvédő nem jó alakra a merev hátuljúakra. Ami a motorodon van akármié is lehet, Csepelre kicsit nagynak tűnik.
A képen szereplő gázkar csúszkás lehet, a kormányra felcsúszó része ismerős, mert van itthon. Ahogy egy régiség piacos csóka szokta mondani: nem tudom mié, de jó régi.
A sérült lendkereket kár kidobni, lehet találni még új agyat hozzá, a többi része egész jónak tűnik, és ez még Csepel lendkerék.
A hengerfejeket nem nehéz eldeformálni ha teljes erőből húzzák le az anyákat, és nem figyelnek a fokozatosságra, meg a sorrendre. Lapos reszelővel könnyű kiigazítani ha nincs kéznél eszterga, majd mehet az alu tömítés a helyére. Utána működnie kell.