MBman Creative Commons License 2015.07.27 0 0 4460

Ez egyrészt szerencse kérdése is, másrészet a használat módja is sokat befolyásolja. Azt mondják az okosok, hogy 150 ezer km után már bármikor elkezdhet döglődni egy Common Rail-es injektor. Viszont a Bosch injektorok felújítása viszonylag olcsón megoldható. A turbónál már többet számít a használat módja, ha hidegen nem hajtják, melegen visszahűtik, rendszeresen cserélik az olajat (nem 30 ezrenként), akkor eléggé meg lehet hosszabbítani az életét. Nálunk a cégnél van egy 101 lovas kombi, 100 ezer körül futott, de sokszor döglődik. Az egyik ismerősöm munkahelyén 2011-től volt 5-6 db 125 lovas kombi, kulcsosok voltak, mindenki hajtotta őket, 150 ezer körül futottak, cimborám azt mondta, azok is döglődtek. Ingadozott az alapjáratuk (porlasztócsúcsok), meg hasonló gondjaik voltak, mielőtt visszaadták volna őket a lízing cégnek.

Előzmény: Törölt nick (4450)