Ezek a számok nem érdekelnek.
Ha kuplung bajom van 1 szer viszem oda a kocsit 1 nap szabit szánok rá és 1 szer akarok munkadíjat fizetni..És akkor nem kell mégegyszer megbontani a verdát,mert rá 2 nappal szarni megyen' a kinyomó is pl.
Off rönőkban vezérlés cserénél nekünk pl még nem kellett vizpumpát cserélni. később ráeszméltek zsiberék,hogyhamár autókat alkotunk(2001) helyett szarszemétszarhulladékot akkor vizpumpát is kötelező cserélni Mert bizony a sok bölcs renaultos vásárló jött ám vissza 2 hét mulva,hogy folyik a valami.Technikai előírás lett a vége.Mi mondtuk,de amig a francia főhülyék nem adta ki technikai utasítást, addig semmi érdemben nem változott.
És nincs az az isten hogy ugyanolyan szíjfeszességet lőjjé' be mint elötte volt.Pedig volt "pengetőnk" is.
Jellemző volt a művezetőre a kérdés.Miért nem használják azt a sárvédővédőt ami ki van adva.Hát azért bazmeg,mert ezeknek a sárvédője müanyagból van. az meg nem kekszel a mágnessal.
Jó akkor nézzék meg mindig az akkusarukat.Mondá,csakhogy mozogjon a szája.