kgaboroo Creative Commons License 2015.07.25 0 0 74499

Van, hogy 50 ezer km után már kuplungtárcsát kell cserélni és van, hogy csak 300 ezer fölött, vezetési stílustól függően. Egy gyári, 50 ezer km-t pörgött nyomólap és csapágy jobb erőállapotban van mint egy utángyártott szett a középárfolyamból. Ezekben az esetekben sokszor jobb megoldás csak tárcsát cserélni.

 

A gyári szett 60 ezer körül van, az utángyártott 20 ezer, ami már újkorában gyengébb mint az 50 ezret futott gyári.

Lemértük már többször is, pl egy 100 ezret futott nyomólap kb 140 kg-nál billent át, a vadiúj utángyártott 110-nél.

 

Nem minőségi a rugóacél, hamar el is fog fáradni és megint lehet bontani szét. Ha megtartod a kocsit akkor érdemes j gyári szettel felújítani. Ha eladásra javíttatod meg akkor jobb ha csak tárcsát cserélsz a régi nyomólaphoz.

Még mindig jobb mintha egy olcsó szettet rakatsz bele és a hírdetésbe odaírod, hogy friss kuplungcserés.

Előzmény: nasszer2 (74498)