Törölt nick Creative Commons License 2015.07.24 0 0 7549

Üdv Mindenkinek!

Nagyon kezdő vagyok a témában, szóval tényleg bocsi, ha hülyeséget mondok (Márpedig fogok:))

Ami azt illeti, még tanuló vagyok, 21 éves. Tudom, hogy már sok helyen feltették ezeket a kérdéseket, próbáltam visszanézni a többezer hozzászólást:D De van mikor ezt mondják, van mikor azt stb. Szóval elsősorban az próbáljon segíteni, akinek már van jócskán tapasztalata ilyen téren (Persze a többiek válaszát is szívesen fogadom)

Hol is kezdjem... A gond az, hogy szeptemberben megyek kollégiumba, szóval úgy gondolom, hogy felesleges pumpát, meg extendert stb. vennem, mert ott úgy sem fogom használni. Másrészt nincs is rá pénzem... Azonban, ha jól értem, ezekkel az eszközökkel jelentősen gyorsítható a pénisznövelés? Szóval a probléma ott kezdődik, hogy eddig nem is igazán gondoltam, hogy most mekkora a péniszem, nagy/kicsi stb. Azonban történt valami...:D Egyik edzést követően az öltözőben megláttam egy kb. 30 éves férfit, akinek hát szépen fogalmazva is hatalmas csomagja volt. Persze nem akartam megkérdezni, hogy ez most természetes, vagy valami beavatkozás eredménye, mert eléggé kínos lett volna:) Mindenesetre nem tudom kiverni a fejemből azt a képet (Már mint nem azt, hanem azt, hogy te jó ég, mekkora volt már!) Ez kb 2 hete történt. Azóta eléggé frusztrál a dolog... Utána néztem ennek annak, és bizony nagyon szomorú lettem. A péniszem merev állapotban is csak 11,4 cm.