Ken_Block Creative Commons License 2015.07.22 0 0 13147

Nekem csak az a problémám, hogy gyertya kábel miatt nem állhat le...elvileg......max akkor, ha 4-ből 2 rossz minimum. Fordulaton be tud dadogni tőle.

Olvastam máshol, hogy rotor meg fedél csere kell. Nem rosszból, de innen üzenem ha valakinek hasonló jutott volna az eszébe....Kalosok nem hagyományos akkumulátoros gyújtással mennek, vagy hall jeladós gyújtással.

előbbiekhez írva, szintén nem rosszból. Ha egr baja, vagy megy mint a disznó, vagy kis fordulaton buta, de nem nagyon dadog be terhelésen tőle.

Ha nincs benne kompót, akkor olyan mint egy 2T trabant....erőtlen, gyenge. Márpedig, ha 130-at tudja, nem hinném, hogy kraft hiányos.

 

Pár opció van így is azért. Vagy nincs elég kajája terhelésen ,azért hörög le, vagy amper.

Lehetséges hibák: AC, Generátor. Illetve, mivel vez. tengely, főtengely pozícióból tudja a gyújtások kezdetét, idejét, lehet mókázik az érzékelő.

 

Menet közbeni töltés mérés? Alapjáraton kell mérni egy töltést, meg egy 2000-3000-es fordulat között valahol, ahol szimpatikus (egy helyben, üresben).