Hali Old Bear!!
Általában a turbó utáni cső szokott lecsúszni (havernál az volt, faszul rakta vissza), és mivel így nem volt töltő levegő nyomás, de az elektronyika meg tóta be a naftát, ezért füstölt mint a gyárkémény az elégtelen égés miatt, a delikvens + persze tóta mint tót az ólajtót, hogy mennyen(de nem ment), és a fogyasztás az egekben ment.
Ha nincs meg a megfelelő + levegő mennyiség amihez tervezve van a benya mennyiség akkor elégtelen égés lesz.
A lambda jele alapján a szgép egy ideig próbál utána menni a dógoknak, de aztán feladja.
Sajnos itt csak egy mechanikus turbó szabályzás van mégpedig a westinghaus(vagy valami hasonló nevü) szelep ami ha tulnyomás van lefuj.
Üdv Nagya
UI:Nekem is volt, hogy köpködte a füstöt, nekem a turbó csövön levő hőmérséklet jeladót köpte ki, és ott távozott el a +levegő egy része(némi olajjal keverve), mikor vissaz agyabugyátam a hejire egybű gyó lett.