a MALÉV megszűnése napjától szépen visszaesett a forgalom, hisz a MALÉV a Ferihegyi forgalom majd negyedét (?) harmadát (?) adta.***
Pár nappal később az addig is ide repülő más társaságok először NEM új járatokat indítottak (jogi lehetőségek hiánya miatt) hanem a meglévő járataikon nagyobb befogadóképességű gépeket közlekedtettek.
Például ekkor járt a KLM az addigi B-737-700 helyett majd egy évi B-737-900-al.
Stb.
Ezzel a kieső MALÉV kapacitás egy (kicsi) részét már pótolták pár napon belül.
------------------
Második fejezet volt a kiesett MALÉV helyett amikor a kormány a MALÉV slottokat kiárúsította.
Cégek megvették és elkezdtek gépeket járatni rajta.
Ezzel a második húzással már majdnem 90%-ban kipótolták a régebbi kieső MALÉV kapacitást.
--------------------
Harmadik fejezet volt amikor különböző cégek járat sűrítéseket hajtottak végre, a főbb irányokba.
Ezzel már túl is lépték a valamikor kiesett kapacitást.
---------------------
utasforgalom.
A MALÉV megszűnésével értelemszerűen igen megcsappant az utasok száma.
Azóta évről-évre emelkedik.
Tehát az éves hurráoptimista győzelmi jelentések igazak.
Ma már ismét van Ferihegynek akkora éves utas forgalma (talán több is ?) mint a MALÉV időkben volt.
*** = megvannak a pontos számok is, de reggel, szolgálati kávé előtt, lusta vagyok előkeresni.