trizs77 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 63099

a MALÉV megszűnése napjától szépen visszaesett a forgalom, hisz a MALÉV a Ferihegyi forgalom majd negyedét (?) harmadát (?) adta.***

 

Pár nappal később az addig is ide repülő más társaságok először NEM új járatokat indítottak (jogi lehetőségek hiánya miatt) hanem a meglévő járataikon nagyobb befogadóképességű gépeket közlekedtettek.

 

Például ekkor járt a KLM az addigi B-737-700 helyett majd egy évi B-737-900-al.

Stb.

 

Ezzel a kieső MALÉV kapacitás egy (kicsi) részét már pótolták pár napon belül.

 

------------------

 

Második fejezet volt a kiesett MALÉV helyett amikor a kormány a MALÉV slottokat kiárúsította.

Cégek megvették és elkezdtek gépeket járatni rajta.

Ezzel a második húzással már majdnem 90%-ban kipótolták a régebbi kieső MALÉV kapacitást.

 

--------------------

 

Harmadik fejezet volt amikor különböző cégek járat sűrítéseket hajtottak végre, a főbb irányokba.

Ezzel már túl is lépték a valamikor kiesett kapacitást.

 

---------------------

 

utasforgalom.

 

A MALÉV megszűnésével értelemszerűen igen megcsappant az utasok száma.

Azóta évről-évre emelkedik.

Tehát az éves hurráoptimista győzelmi jelentések igazak.

 

Ma már ismét van Ferihegynek akkora éves utas forgalma (talán több is ?) mint a MALÉV időkben volt.

 

 

 

*** = megvannak a pontos számok is, de reggel, szolgálati kávé előtt, lusta vagyok előkeresni.