Törölt nick Creative Commons License 2015.07.12 0 0 421248

Az utasra eddig se bízták rá , hogy mi a jó neki, eztán se fogják.

Fix menetrend van amit a minisztérium és háttérszervei KTI stb.  hagy jóvá.

 

Budapesten az önkormányzat is beleszól.

 

Az , hogy vidékre egy kis eldugott faluba este , hétvégén alig jár valami még Téged se zavar, de aki mondjuk a Gazdagréti LTP-n várja a 139 est az nem érti, hogy mit jelent vidéken a 2-4 órás követés, a korai üzemzárás.

 

Ha a fővonalakkal párhuzamosan erőlteted a buszközlekedést csak az adófizetőknek okozol kárt.

 

Van pár cég aki ott se tud megfelelő minőségben szolgáltatni, pl.: Utaztam olyan buszon aminek a hátsó ajtaját összedrótozták, mert még így is volt egy jókora rés nem lehetett pneumatikusan bezárni. Az pl Bp Hatvan között közlekedett alvállalkozós maszek volt, késett  és valami EBay hulladék volt az autó. A magánosítás nem hozza magával azt, hogy a minőség megfelelő lesz.

 

Jelenleg sok a kedvezményes utas, ezt egyelőre megszüntetni nem akarják, ott volt Szabolcsban a piros lámánál 90% os nyomató maszek. Az abból tudott jobb buszt venni, hogy fiktív jegyeket nyomatott és azután igényelt állami támogatást, magyarul az se a tisztes jegyárbevételből tudott fejleszteni, kellett hozzá némi csalás is.

 

Igen furcsa, hogy Te mint vasútbarát évek óta a buszközlekedést támogatod egy vasútmániás topikban.

 

Előzmény: manhattani (421242)