Ivoa olvtársnak speciel most igaza van.
A cégek megfeszülnek azért, hogy 2-3%-os költségcsökkentést elérjenek.
Ráadásul úgy, hogy a 2%-os költségcsökkentéshez kb. 1%-os belső költség társul...............:-((
Ugyanakkor csak egy síma, cégen belüli típustisztítás, általában 4-6%-os, extrém esetekben (például az 1962-68-as Szekszárdi eset) 15-18%-os költségcsökkentést eredményezhet.
---------------------
Amennyiben egy üzemegységnek mondjuk 4 fajta feladatot :
- helyi,
- helyközi,
- távolsági,
- különjárati,
is el kell látnia, akkor semmi sem szól amellett, hogy 17 típust üzemeltessen.
(a helyi mániás gyerekek kiváncsiság kielégítésén kívül)
Egy gyártmány négy típusával is megoldható a feladat.
Noch da zu, még kevesebbel is.