Joejoe1974 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 3967

Sziasztok!

Bejelentkezem ismét,hogy minden oké.A tuning Babetta működik azóta is,bár a karbi beállítás nem tökéletes még.Vagyis lehet a kipufogó sem az igazi,meg akadt gond a gerjesztőtekerccsel is.Úgy néz ki hogy visszaalakítom és eladom.A Mustang első kerekéhez kaptam egy tárcsafékes Etz első agyat,ezt Etz küllőkkel fűztem a Mustang ráfba.Távtartókat és tárcsa távtartót kell még esztergáltatni hozzá.A Yamaha Rd-hez kaptam egy pár klasszikus mintás gumit,úgyhogy amint a műhelyben lesz hely rakom össze.A Gilera projekt most pihenőre kerül,némely alkatrész átkerül a Yamahára.Közben beesett alkalmi lehetőségként egy 1976-os Simson Schwalbe,a turbóhűtéses blokkos.A blokkját nem bontottam,gyűrűzni kellett,csapszegcsere és két csapszeg tárcsacsere.Kiderült hogy a hengerpersely valami utángyártott,ezért a vezérlést kiigazítottam,a henger tetejét és a hengerfejet síkoltam.A vázat alapoztam.A villák kaptak textilbakelit perselyeket.Két kereket újrafűztem.A gyári helyett került fel egy normális kormányhoz való adapter.Még a gyújtást kell helyreállítani (külső trafósra egyenlőre,később kap egy Ducati Energia gyujtást 60watt világítóteljesítménnyel).Kap alu taposólemezeket meg pár apróságot és mehet az forgalomba :) Hirtelen egy levegőre ennyi jutott eszembe.Jók legyetek és írjatok ti is :)