Sziasztok!
FeZ_-nek köszi az infót. Az A003TA5591A Mitsubishi cikkszám mellett rajta van a 9630080280 gyári PSA cikkszám is, ezért gondolom, hogy egyforma a szíjtárcsa és a csavar is. A tengelyben lévő 12-es imbusz nyílás kibírja a meglazítás nyomatékát? Vagy úgy csinál, mint a kutyacsontnál, és kinyílik, ha nem járatod meg a rozsdás orsót menetmetszővel?
zsekazst-nak a logikám a következő volt: (Persze, hogy arra forog ez is) Feltételeztem, hogy a szíjtárcsa ékkel kapcsolódik a tengelyhez (mivel ez nem szabadonfutós, amely menetes, és ott egyértelmű, hogy jobbos). Ekkor pedig a motor indulásakor a szíj megtekeri a szíjtárcsát, tárcsa megtekeri a tengelyt, tengely megtekeri az anyát, de az a tehetetlensége miatt le akar tekeredni róla (ha jobbmenetes).
De most már tovább gondolva leállításkor pont rátekerné a tehetetlenség, így már nem merülne fel bennem sem, hogy talán nem jobbmenetes.
Dehát ez a fórum a kérdezésről szól, "akkó tanul a gyerök, ha kérdez", meg nagyobb hülyeségeket is kérdeztek már itt, ezért kérdeztem én is, mielőtt cselekednék.
üdv
Simi