JLW-470 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 29642

Azért van köztük érdekes is(hátha valaki nem találja meg):

 

"Hiába rendelkeznek aranygaranciával és gyári szervizeléssel, itt nem így fogják folytatni, mert azt elfelejtette a Tüke Busz említeni, hogy a "napi szemlének" hívott, 2 naponkénti alap ellenőrzést egy ideje "gazdaságossági" okokból lecsökkentette heti 1 ellenőrzésre. Na, azóta nem ülök én buszra, csak ha nagyon-nagyon muszály, mert véleményem szerint nem olyan dolgon kell spórolni, ahol napi több tízezer ember élete a "tét". Mert lehet a sofőr akármilyen rutinos, a végállomásokon nem tud a busz alá bújni és megvizsgálni, ahogy mondjuk a műhelybe az aknán meg tudják tenni a képzett szerelők, arról nem is beszélve, hogy nem ezért kapják a sofőrök a fizetésüket, hanem azért, hogy a buszt velem és a többi utassal biztonságban eljuttassa A-ból B-be. Úgy hogy hamar ezek a buszok is olyan műszaki állapotba lesznek mint az Ikarusok meg a Mercedesek amiket le akarnak cserélni. Csak valahogy arról se leszünk tájékoztatva..."

 

Ehhez kapcsolódóan a Tüke karbantartásról:ma volt szerencsém a DUB-094-hez.Ezelőtt olyan 2 hónapja mehettem vele,már akkor is gyalázatosan nézett ki (hiányzó kapaszkodók,törött tetőszellőző-nyitók).Na most ezen az elmúlt időszakban semmit sem változtattak,csak a szellőzőről letörött a többi kar is és össze-vissza lifegett a busz tetején(ki tudja,hogy már mióta mehetett ez így)menet közben.Ennek az ellenőrök vetettek véget,akik a balesetveszélyre hivatkozva félreállíttatták a buszt.

Előzmény: Svatopluk (29641)