Szerintem az a szerencsés (nagyobb jármű parknál) ha az azonos típusú kocsik össz (több éves) futás teljesítménye NEM azonos.
Nem szerencsés futáskiegyenlítés címén cserélgetni a járműveket a vonalak között, hogy 8-10 év múlva legyen egy egységesen (közel egyformán) sokat futott park.
Sőt.
Pont az ellenkezője kívánatos.
Az egyenetlen futás teljesítmény.
----------------
Volt/van a világon olyan város, mely megengedheti magának, hogy a járművei 10 éves korában egyszerre (1 év alatt vagy 1,5 év alatt) hatalmas összegekért felújítsa az addigra sokat futott városi villamos parkját.
szerintem ez a városok 1%-a vagy kevesebb.
A legtöbb város nem rendelkezik ekkora szabad elkölthető pénzekkel.
Ezért az ilyen felújításaik, több évre elhúzódnak.
Akkor pedig pont jól jön, hogy a legtöbbet futott villamosok, előbb érik el a felújításhoz szükséges km-t, míg más villamosok később.