2T témához (bár robogókban nem igazán vagyok képben, én is Simo, MZ, Jawa, és Puch vonalon voltam régebben..):
a főfúvóka bejátszik alapjáratba is, pláne ha állítható a tű a schuberen...
nem kell aggódni ha nem olajos a kipufogó :D
kérdés milyen módon hasznbálod a motort, és milyen olyajat keversz a benyába.
Szintetikus olaj nagyon durva dolgot tud csinálni üzem közben.Simán kevesebb levegő kell ugyanahhoz a teljesítményhez, és kvázi 'csapadék" nélkül elég.
Próbálj ki egy motoros fűkaszát sima 2T olajjal, majd egy full szintetikus 2T-vel.Meglepődsz :D
Magas fordulaton használt motornál a kipufogóvég "szárazsága" normál jelenség.
Volt egy régi Puch Cobrám, elég durva gép volt alapból (50ccm, 6.25 lóerő , 6 sebesség, vízhűtés).
Át lett alakítva 68ccm-re, membánvezérlésre és Mikuni 28-as !! karbi 115-ös főfúvókával...
Így átalakítva 13500-at forgott, végsebessége 120km/h volt alattam (120kg)
Karbin semmit nem kellett állítani (alapjáraton kívül mást nem is lehetett)
Némi átalakítás kellett a légszűrőhöz, ugyan is ha bekötöttem a légszűrőházba nem kapott elég levegőt, így kényszermegoldásként maradt a darab gumicső a karbira, és a végére erős harisnya :P
a kipufogóban nyoma sem volt olajnak, csont száraz volt. De olyan meleg volt a kipugáz hogy megolvasztotta az irányjelő búráját, és a hőálló festéket is leégette magáról...