Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 100

Ez a közforgalomra meghirdetés érdekes kérdés.

 

1992-ből pl egyetlen megyei kötet nem maradt fenn, se a Országos Széchenyi Könyvtárban, se a Közlekedési Múzeum Könyvtár gyűjteményében.

Megyei kötetek is voltak, de nem maradt fenn sehol semmi, akárhol kutattam. Pedig megjelent, de sehol se tették félre ezeket a köteteteket. 

Keresném, ezeket, mert több általam ismert esetleg tiszavirág életű volt megszűnt , jobb sorsra érdemes járat volt benne....

 

1992 körül igen sok Volán szerződéses járat alakult át menetrendben meghirdetett közforgalmú járattá.

Egy részük igen rövid idő alatt megszűnt, vagy bele strukturálódott az adott kapcsolódó vonal menetrendjébe.

 

Ha nem következett volna be ekkora utasszámcsökkenés, a nagy elbocsájtások, gyárbezárások, talán több is túlélte volna. Egyes járatokért kifejezetten kár.

 

 

A Mátrai erőmű bérletet vesz a dolgozóknak, egy speciális konstrukciójú járat.

Egyes járatok korlátozás nélkül, megint mások korlátozottan igénybe vehetők a közforgalomban is.

Kál Kápolna-Verpelét között elég nagy érvágás volt a vasút megszüntetése, legalább ezek a szerződéses buszok járnak.... 3456 os  Kál Kápolna vá-Verpelét-Eger vonalon sincs túl nagy kínálat....

 

Előzmény: siófoki35 (99)