Köhike Creative Commons License 2015.06.09 0 0 60491

Nyilván újonnan mindegyik egy jó motor, még a sokak által köpködött dci is. De használtan iszonyatosan leélt autók közül lehet csak válogatni. Siralmas milyen autókat árulnak sokan. És egy 4-5-600 ezres autónál, ( aki ilyet vesz az azért vesz ilyet mert nincs rá sokkal több pénze) sok esetben egy komolyabb javítás felér az autó értékével. Ezért aki nem akar szopóágra kerülni az kerüli a veszélyt. És legyen bármennyire jó is a dci motor ( ami egyébként kis dieselek közt szerintem elég jó) vagy bármennyire is erős, pörgős, dinamikus a 16 szelepes benzines, használtan ki tudja már milyen. És azt hiszem volt elég példa itt is már az olcsó használt dci-kről. Igen, a 16 szelepes benzinessel nincs annyi baj, sokkal jobb ilyen szempontból, de annak is megvannak a buktatói. Ki tudja milyen ennyi idősen. Simán lehet szakadt szíjas motor, mert az elején ilyen azért elég gyakran megtörtént a gyárilag rossz csereperiódus miatt. Ahhoz, hogy megvegye valaki nyugodt szívvel ennyi idősen ahhoz jó ismerni az előéletét. Ami a hirdetésekben általában hazugság, vagy csak egyszerűen nincs meg. És még egyszer ez nem azt jelenti, hogy az egy rossz motor, és mindenkinek szét fog esni akinek az van az autójában, a 8 szelepes meg nem. Mert bármelyik szar lehet ennyi idősen. Ha beszarik a motorod nyilván te is boldogabb lennél, ha csak 8 szelepet kell esetleg cserélni, mint 16 szelepet hidrotőkékkel. De mindenki el tudja dönteni neki mi éri meg. Viszont azt kár vitatni, hogy melyik a legolcsóbb megoldás ami ebben az árkategóriában ennyi idősen szerintem a legfontosabb dolgok eggyike.

Előzmény: Luck Skywalker (60489)