gesszti Creative Commons License 2015.06.08 0 0 143405

A tmk mindig olcsóbb, mint egy váratlan javítás. Ha 100%-ig nem is zárható ki egy ismeretlen előéletű kocsinál a csapágycserével a későbbi hiba, szerintem mindenképp érdemes számításba venni, hiszen nem egy nagy kiadás, és nem is sok munkaidő. 

 

Szerintem bontás nélkül nem lehet a csapágyak kopottságát megállapítani, mert ezred mm-es nagyságrend a csapágy kopórétegének vastagsága. Amikor meg már hangját lehet hallani, 90% kész a főtengely is + a csapágy törmeléke bemegy a motorolajba, és gondoskodik a turbó megfelelő "kezeléséről" is. Van olyan szerelő, aki turbócsere mellett ezeknél mindjárt cseréli a hk.csapágyakat is. 

 

...bár amíg egy használt autó-t vásárlónak még az átírás is nehezen kigazdálkodható költség (mert dupla annyiért vesz autót, mint milyet fenn tudna tartani) addig az ilyen jellegű tmk-k is esélytelenek. Utána meg jön a "sz@r rönózás...". 

Előzmény: Totyasrác (143404)