vakrepulo2 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 1481

érdekességnek írom neked, mert ha jól tudom neked is sherpád van:

 

- tegnap véletlen bekapcsolva maradt a zsebemben egy gps és meg van a grafikon, a valós sebességemről, kb 80-al közlekedik átlagosan a gépem, ha nagyon feszítem a gázkart, talán felmegy 83-ig, de azt már nem szereti

 

- 6-7000 km-ren keresztűl csak utántöltögettem az olajat, mert kicsit szórta (kihajtás szimmeringje környékén), de nem cseréltem le az alját soha, most megtettem és bár fekete volt, de semmi morzsalék stb stb nem volt benne. most 5w-s gyári ford olajat kapott, mert az volt egy bontott dobozban otthon hányódva és érdekes módon ez az olaj elméletileg vékonyabb, mégsem szórja jobban mint az előtte benne lévő 10w-t 

 

- viszont az új olajjal mintha a 4-es sebbeségi fokozatom hangosabb lenne (a 3-as eddig is mocskos hangos volt, már amikor hozzám került akkor is nemegészséges, olyan daráló-surlódó hangja volt, amit végül is szeretek mert a kocsi sorok közt elhajtásnál direkt visszakapcsolok és nem tudnak nem észrevenni)

 

- mielőtt hozzám került a motor, többet estek vele, ezért sok műanyag elemem töröt, eddig duck-tape-el oldottam meg, most kicsit ráértem és a ragsztószalagokat kicseréltem popszegecsre, a borkulaton belül bádog lemezzel. A lényeg: nagyon jól bírja az öreg kínai műanyag a popszegecselést, ha ilyen gondod van, lehet vele javítani

 

- mivel most szétbontottam körbe a burkolatot, jobban körbenéztem a motort is, tök érdekes, hogy a hengerfej teteje szép fényes, az oldala (másik elem) rozsdás csúnyán, mintha más ötvözetből/anyagból/felületkezeléssel lenne

 

- elől a lámpák alatt, a kosár mögött , a burkolaton belül van egy csomó szabadon álló drótvégződés, legalább 5-7 db, ami olyan mintha valaminek a bekötését előkészítették volna az előre behúzott kábelköteggel, de nem használnák semmire. Arra már nem volt energiám, hogy utánna nézzek merről jönnek és hogy melyikbe milyen áram van

 

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1467)