Dietrich123 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 46169

1: A szerelőd az olajpumpa árával is jól lehúzott, ha egyáltalán cserélte.

http://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-OIL-PUMP-1-5-DCI-RENAULT-CLIO-KANGOO-MEGANE-SCENIC-GENUINE-RENAULT-/161103600483?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3ARenault&hash=item258285db63

 

2: A nyomástartó szelep az olajszivattyúba van beépítve, egy rugó ellenében mozgó golyó, vagy hengeres test. A kitisztítása nem nagy kunszt, de ha magában az olajfuratokban van még törmelék, akkor nem sok értelme csak a szelepet tisztítani. Más kérdés hogy ahogy már többen is mondtuk, turbócsere előtt a motor teljes kenési rendszere, a karter, és az olajhűtő is tisztítandó.

 

3: Menj már el a szerelődhöz 2-3 egybenyakú alkalmi ismerőssel, akik rá tudnák beszélni a szerelődet minden eddigi költséged megtérítésére.

Előzmény: seemy (46168)