Szia!
Valószínűleg észre sem veszed, az autó úgy működik mint egy hagyományos elsőkerék hajtású autó. Extrémebb körülmények között,télen nagy hóban, murvás vagy füves meredek emelkedőn,ahol egy hagyományos hajtásláncú autó már feladja,ott az XC is feladja,ha nem hajt a hátulja.
A fogyasztásban elképzelhető,hogy minimálisan jelentkezik,mivel nem pörgeti hátrafelé a kardántengelyt.
Tényleges hibát nem okoz (...szerintem),max. ABS hibakódot jelezhet egy nagyobb kapartatás után,mivel nem érti a rendszer,hogy a hátsó kerék fordulatszáma miért tér el az elsőtől! -mert nem hajt!
A javítása kissé komplikált, tudomásom szerint bruttó 100eft körül van az anyag költsége és véleményem szerint az alulméretezett bordás hüvely mellett okozhatja a tengelyenkénti nem egyforma gumi használata.
Remélem segítettem!
Üdv Zsoo