Jena307 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 142174

Sziasztok tudnátok ajánlani egy elektronikai oldalról profi autómata váltóst akivel tudnék erről konzultálni :

 

 elakadtam egy peugeot 407el, 4hp20 váltó van alatta, tünet P0704 azaz tengelykapcsoló kapcsolójának jele

minden paraméterben a tengelykapcsoló-HIÁNYZIK van, tehát nem nyitott vagy zárt. 

a BSI és ECU kódolása autómata váltón van, tempomat működik kb ameddig egy kövérebb gázt nem nyomok, ha pl kézibe rakom 3.ban és letalpalom feláll a ford mutató 3000re és úgy gyorsul, 

ha meg 1500ról lassan gyorsulok akkor felpörög 2200ig, onnan leesik 1600ra és és onnan már úgy megy fel a mutató ahogy kell, akár hogy talpalom, tol nem csak bőg fel.  (szerintem ez a hiba oka)

Hiba törlés után ha finoman megyek bírja, ha játszok a váltóval dobja a hibát (ez is a váltó hibában erősít meg)

 

Az ECU már cserélve, tengely kapcsoló kábel nincs is nemhogy koherens lehetne. tárolt hiba definíciója szerint nyitott tengelykapcsoló. 

 

Váltó vezérlőben nincs tárolt hiba.

 

 

Az autó javítása idáig elektronikus hiba oldalról volt megközelítve, azaz több motorvezérlő+BSI cserén túl van hozzám már így került, kábelek ellenőrzése részemről is megvolt.

A kapcsolási rajz szerint egy + -ot kapcsolna a kuplung kapcsoló az ecu-ra, aminek a kábelezése természetesen ki sincs építve.