Törölt nick Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19478

Lobbanórotor, az egy dolog, hogy utána néztél, de ugye azt Te is tudod, hogy nem az orosházi Rákóczitelepről van szó? :)

 

Amúgy meg ez is felháborító dolog, hogy Algyőhöz tartozik ahova legnehezebb bejutni. Ha jó helyen nézted, akkor azt is láthattad, hogy Maroslele közelebb van és Maroslelén a pályára vezető utat Rákóczi utcának, egy tőle 3 km-re lévő szórvány települést pedig Rákóczitelepnek hívnak, mégis egy semmire kellő 20 km-re lévő faluhoz tartozik.

 

KZR-283:

 

Én is tudok egy olyan járatról, hogy kevesen használják, ez pedig egy Hódmezővásárhely-Maroslele (20 km) viszonylat ami nem megy el Makóig, hanem Maroslelén a központban, néha tolatva (amit a Rákóczitelepen nem engednek) vissza fordul. Volt mikor azon egyedül ültem és én se Maroslelei vagyok. Ez biztos nem pénz kidobás annyira mintha egy járatnak 500 métert ki kellene térnie +-ban. Amúgy meg itt egyértelműen arról van szó, hogy az Algyői Önkormányzat tesz az egész tanyavilágra, azzal vannak elfoglalva, hogy tankokat vegyenek meg kilátót építsenek. De az Algyő belterületén élők fel vannak háborodva az ellen, hogy nem tudják körbe buszozni a falut, mert 2 éve már ,,csak" 1 irányba megy a busz viszont az már a Mars térig.

 

A másik buktatója pedig a dolognak az, hogy a DAKK nem akarja a marosleleiket ezzel ,,terhelni" csak az a problémám, hogy míg a Rákóczitelepre illetve a közvetlenül érintett Tápai Rétre 3x megy (hétvégén 1x sem) megy csak busz 1 nap, addig Szegedről Maroslelére óránkéti csatlakozással Makón vagy Hmvhelyen keresztül ki lehet jutni.

 

Legalább annyit adhatnának, hogy a földeáki busz a tanyaközpontban legalább 1 nap 2x megálljon oda-vissza, úgy érzem, hogy aki közigazgatásilag Szegedhez tartozik annak joga van közvetlen csatlakozáshoz jutnia a városba mindezt hétvégén is!

Előzmény: KZR-283 (19477)