Az Egr szelepem kiprogramozásra került by Jena, tavaly valamikor. Azóta a gyújtás közbeni végállás-tesztet leszámítva az EGR mindig zárva van, és kussol.
A múltkor kifogyasztottam menet közben az gázolajt, amire dobott is egy APF hibát. Azt töröltük (by Jena, köszönet!),
aztán egy hétig minden oké, madj kapom az APF hibát megint, és a diag (by 2Y) megmutatja, hogy az EGR szelepem megragad a teszteléskor kissé nyitott állapotban. Hurrá.
Azóta a tünetek úgy alakulnak, hogy az APF hibát törölni értelmetlen, mert úgyis visszaírja azonnal. De legalább random el is megy az ereje...
Mai abszurd a 31-es úton: négyesben 60-ról izomból gyorsulva utolérek egy kamiont, 80, váltok 4-ből 5-be, index, kimegyek előzni, és HALÁL.
80-ról 95-re gyorsulni a pillanat helyett kb 26 másodperc műve volt. Az előzést persze a mellékelt ábra szerint sikerült befejezni, de vicces volt a kamion mellett 20 másodpercig tartózkodni....
Végül csak-csak befejeztem az előzést, de ezután még a tempomat is megörvendeztetett egy hibaüzenettel... Ami persze egy félórás leállítás után eltűnt...
MIVANMÁÁÁR??? :D