Még Húsvét előtt írtam a UPC webes oldalán E-mailt, amire nemrég kaptam választ.
Szóval azt kérdeztem meg, hogy van-e lehetőség digitális-átállásra és miért írja azt, hogy nálunk nincs digitális lehetőség, illetve egyáltalán, a megadott lakcímen nincs szolgáltatás.
Az alábbi választ kaptam, nem szó szerint:
"Az adott lakcímen nincs előfizetve a UPC-Direct műholdas szolgáltatás, ezért nem tudunk érdemben a feltett kérdésekre választ adni." Hmm.
Na, gondoltam, ezek azt sem tudják, hogy kábeles szolgáltatási előfizetésem VAN a UPC-Magyarország Kft.-nél.
Szerződés azonosító ezek szerint nem ér semmit, vagy nem tudják azonosítani a saját ügyfelüket, meg egyébként is, miért egy "ro" végű, azaz romániai címről jött válasz a kérdésemre.
Nincs Magyar ügyfélszolgálat, amivel E-mailben lehetne kommunikálni?
Telefonon keresztül nem kötök üzletet, ezt már írtam, tehát telefonon keresztül nem is folytatok tárgyalást ebben a témában.
Nem jutottunk előrébb.
(Közben egy szerelő kicserélte a modemet, vagy minek nevezzem, egy újabbra, (így nem kell a router sem utána), amibe most koax-kábelen jön ismét az internet, a TV és a telefon jele. Szívott szegény, mert a vonal nem volt rendesen előkészítve, nem ment a visszirányú jel. Két nap múlva másik szerelő ezt is megcsinálta és mondta, hogy bármikor lehet átállni a digitális KTV-csomagra, hívjuk az ügyfélszolgálatot. Mondom, nem hívjuk, tessék írásban adni tájékoztatást a lehetőségről, a csatornákról, a díjakról.
Küldhet üzletkötőt is, az akkor hoz anyagot, - ez jó lenne mondom, azóta két hét már eltelt, azóta semmi.
:(
Üdv!