Fényhang Creative Commons License 2015.04.17 0 0 8068

Még Húsvét előtt írtam a UPC webes oldalán E-mailt, amire nemrég kaptam választ.

Szóval azt kérdeztem meg, hogy van-e lehetőség digitális-átállásra és miért írja azt, hogy nálunk nincs digitális lehetőség, illetve egyáltalán, a megadott lakcímen nincs szolgáltatás.

Az alábbi választ kaptam, nem szó szerint:

"Az adott lakcímen nincs előfizetve a UPC-Direct műholdas szolgáltatás, ezért nem tudunk érdemben a feltett kérdésekre választ adni." Hmm.

 

Na, gondoltam, ezek azt sem tudják, hogy kábeles szolgáltatási előfizetésem VAN a UPC-Magyarország Kft.-nél.

Szerződés azonosító ezek szerint nem ér semmit, vagy nem tudják azonosítani a saját ügyfelüket, meg egyébként is, miért egy "ro" végű, azaz romániai címről jött válasz a kérdésemre.

Nincs Magyar ügyfélszolgálat, amivel E-mailben lehetne kommunikálni?

Telefonon  keresztül nem kötök üzletet, ezt már írtam, tehát telefonon keresztül nem is folytatok tárgyalást ebben a témában.

Nem jutottunk előrébb.

(Közben egy szerelő kicserélte a modemet, vagy minek nevezzem, egy újabbra, (így nem kell a router sem utána), amibe most koax-kábelen jön ismét az internet, a TV és a telefon jele. Szívott szegény, mert a vonal nem volt rendesen előkészítve, nem ment a visszirányú jel. Két nap múlva másik szerelő ezt is megcsinálta és mondta, hogy bármikor lehet átállni a digitális KTV-csomagra, hívjuk az ügyfélszolgálatot. Mondom, nem hívjuk, tessék írásban adni tájékoztatást a lehetőségről, a csatornákról, a díjakról.

Küldhet üzletkötőt is, az akkor hoz anyagot, - ez jó lenne mondom, azóta két hét már eltelt, azóta semmi.

:(

 

Üdv!

Előzmény: Fényhang (8050)