Titanium101 Creative Commons License 2015.04.12 0 0 38

Sziasztok!

 

Egy olyan problémával fordulok most hozzátok ami nagyon kiborít:

 

van egy 2004-es Opel Astra G  66kw-os Z16XEP a jármű.

 

Melegen menet közben van hogy fogja magát és egyszerűen LEÁLL. Utána már csak tekeri az önindító de nem indul.

 

Üzemanyag van, és mindegyik injektor okés, megnéztük a sugárképeket, illetve amikor nem indult, kis fék tisztító befújással sem akart megindulni a motor.

Trafó sor lett rápróbálva, de nem oldotta a problémát.

Diag géppel, néztem a tényleges értékeket indítózás közben, és a motor fordulat jel is megvan mert amikor nem indul be és tekerem az önindítóval, kiírja hogy 200-300rpm.

 

A lényeg: semmi hibakód, csak annyi hogy beírja a 4 injektorra, meg lambda szondára meg még 5 másik dologra hogy funkció zavar. ( Nem szakadás, zárlat, hanem csak hogy funkció zavar )

Én ezt annak tudom be, hogy meghülyül az ECU amikor leáll a jármű.

 

 

Ha hagyjuk kihűlni az autót, és törlöm a hibakódokat, akkor volt hogy beindult, ment 2 napig, el is vitték, 3 nap járás után megint elkezdte.

 

Kompressziómérés és veszteségmérés megtörtént, ott minden Ok, mind a 4 henger 12 bar stb.

 

Valaki tud valamilyen hülye típushibáját ezeknek a járgányoknak?

Előre is köszönöm!