Sziasztok!
Egy olyan problémával fordulok most hozzátok ami nagyon kiborít:
van egy 2004-es Opel Astra G 66kw-os Z16XEP a jármű.
Melegen menet közben van hogy fogja magát és egyszerűen LEÁLL. Utána már csak tekeri az önindító de nem indul.
Üzemanyag van, és mindegyik injektor okés, megnéztük a sugárképeket, illetve amikor nem indult, kis fék tisztító befújással sem akart megindulni a motor.
Trafó sor lett rápróbálva, de nem oldotta a problémát.
Diag géppel, néztem a tényleges értékeket indítózás közben, és a motor fordulat jel is megvan mert amikor nem indul be és tekerem az önindítóval, kiírja hogy 200-300rpm.
A lényeg: semmi hibakód, csak annyi hogy beírja a 4 injektorra, meg lambda szondára meg még 5 másik dologra hogy funkció zavar. ( Nem szakadás, zárlat, hanem csak hogy funkció zavar )
Én ezt annak tudom be, hogy meghülyül az ECU amikor leáll a jármű.
Ha hagyjuk kihűlni az autót, és törlöm a hibakódokat, akkor volt hogy beindult, ment 2 napig, el is vitték, 3 nap járás után megint elkezdte.
Kompressziómérés és veszteségmérés megtörtént, ott minden Ok, mind a 4 henger 12 bar stb.
Valaki tud valamilyen hülye típushibáját ezeknek a járgányoknak?
Előre is köszönöm!