biohazardxx Creative Commons License 2015.04.10 0 0 24684

úhhh elég komoly gép főleg ha homda blokk van rajta.

Igazság szerint öcsém aki simson őrűlt és tuningmániás rögtön lebeszélt mindekét gépről mondván hogy 2 ütemű és enni azt fog szépen plusz az alkatrész gondok... mondta vegyem meg a tacskóban a nagyobbik mtd 55/6-ot az új garis és vaszkó és társa kft-nél minden alkatrész van hozzá... plusz azt megkapom 10x8000ft-ért ami elég jót tesz a pénztárcámnak :) szivem szerint egy régi tipust vennék ami még anyagból van de ez garanciás plusz a 4t motorhoz értek igy magam is tudom csinálni gari után ha baja lenne. én inkább attol félek ezeknél az új gépeknél ha hozz csatolok egy kis utánfutót  nehogy a hajtásház eltörjön vontatás közben a mondjuk  2-3-4 esetleg 5 mázsa takarmány vagy akár milyen tehertől... a mai anyagok már elég spórolós ötvözetekból vannak...

amugy meg az mtd 55/6 ról két rossz véleményt hallottam és mindkettő ugynaz volt hogy  a hajtóműolaj felforrósodott és elolvasztotta a kupakot vagy leőtte...  szerintem az a 2 ember tuti valami gagyi vagy nem odavaló olajat használhatott bele mert mindenki más dicsérte hogy erős gép és nem volt gondja vele volt aki 4 év használat után mondta ezt...

 

Szóval a választásom egy új mtd 55/6 ra esett amit a tacskóból szerzek be a jövőhéten de annyit kérdeznék hogy erre szabadonfutós kerék kell illetve hol tudok hozzávalót venni ezen kívűl még sarabolót? gondolom nem minden rota tengelye egyforma amire felfoghatom vagy ráhúzhatom...

 

Másik kérdés: ezekbe érdemes megvenni a szintetikus olajat mint a 4t kismotorokba?

Előzmény: Chevy01 (24680)