Amiben Vitézy jó volt a BKK-nál: forrásteremtés/kommunikáció.
Amire szükség van a helyközi szektorban: forrás.
Ha erre van hatása OK.
Ha pedig nincs...nagyon sajnálom: de az alapvető az utazás színvonalában a jármű.
Minden más - bocsáss meg - ahhoz képes "fillérekből" megvalósítható "parasztvakítás" - HA VAN a megvalósításukra POLITIKAI/hatalmi SZÁNDÉK.
Lásd, pl.
- ha 2008-tól adatot ad a vasút: azóta lehetne egységes menetrendi kereső;
- ha 2009-es közlekedésfejlesztési ROP-okat nem törik meg tartalmilag 2010-ben: 2012-től már lehetne egységes szabványon alapú helyközi e-ticket/utastájékoztatás;
- ha a 2011-es közlekedésfejlesztési ROP II. folytatásokat nem teszik tartalékba (forráshiány miatt): 2013-2014-től már működhetne az egész országban (3154 településből 3148-ra kiterjedő!!!!!!!) egységes helyközi VOLÁN utastájékoztatás + e-ticket rendszer...nem pedig egy-egy településre szóló, szigetszerű, eltérő technikán alapuló megoldások, city kártya stb.
No Comment.
Túl sokat írtam így is.