alexejevics Creative Commons License 2015.04.09 0 0 31320

A 8-14-16-10 rendszerre kell egy egységes ITF, aztán akkor nem azon kéne lamentálni, hogy kell-e a jw-nél több a 16-osra. Ezzel a fos struktúrával, ami most ezeken a vonalakon van, nyilván adódnak ezek a problémák. Nézd meg Enese utasforgalmát, nézd meg Kóny utasforgalmát stb.

Ha már villamosítottuk azt a vonalat, alap kellene, hogy legyen, hogy minél nagyobb arányban használjuk is a drótot, pláne, hogy a jw közismerten nem egy kisétkű jármű. Hogy most a kilométerárakkal ki hogyan játszadozik, az persze más kérdés. Egyébként meg normális dízel Magyarországon olyan, mint a fehér holló, tehát iszonyatos bűn a jw-t olyan vonalon használni, ahol mást is lehetne, miközben máshol a Bz, meg a Csörgő+By a színvonal.

Egy olyan struktúrában, amelyben a Sm/Sp IC külön menetvonalon megy, gyakorlatilag adja magát, hogy ellenórában legyen egy Győr-Sopron, ill. egy Győr-Szombathely személy, mindig oda, ahová épp IC nem megy. Csorna-Győr között így egyenletes 60 perces követés lenne IC és személy tekintetében is.

Előzmény: Sabee Gigant (31318)