sgl324 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 45973

Már csak azt kell akkor kideríteni, hogy pontosan milyen füst.

Amennyiben ez a kékes-szürkés, jellegzetesen olaj szagú, akkor vélhetően az "új" turbo nem 100%-os, s a annak csapágya mellett tudja elszívni a motorolajat. Ez azért is valószínű, mert a kocsi motorján semmi más, olajkört érintő beavatkozást (szelepszár szimering csere, dugattyúgyűrű csere) nem végeztettél. Igaz?

A folyamatos füstölés azt jelenti, hogy folyamatosan kapja az olaj utánpótlást, hisz a szereléskor esetleg a kipufogóba került olajnak már ki kellett volna égnie. Más kérdés, hogy az előző turbókárosodás okán mennyi olaj mehetett a kipufogóba, s járt-e már annyit azóta az autó, hogy ez kiéghetett onnan!?

Ezt nem tudom, olvastad-e, de meglehetősen tanulságos: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/26/mitol_doglik_a_turbo/

Előzmény: Jopi73 (45972)