studiod1 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 24663

Amit írtam az egyik olyanra vonatkozik mikor a rugót feszítem jobban rugótányér fölé+2-3mm, a másik mikor kissebb kuplung kopás után nem állítható után (kuplungalsó feltámaszkodik a tengelyvégi seegeren) ez végül is pontatlan gyártási összeszerelési hiba. Ilyenkor valamilyen módon a kuplungfelsőt kell lejjebb vinni 1-2mm-el , mivel én a közdarabhoz vagy a motor talpán levő rögzítési ponthoz nem nyúlok marad a főtengelynél hézagolás. Kuplungfelső le reteszes furatba 2mm alátét(hézagoló) ezután kuplungfelső és nyomcsapágy közé szintén 2mm-es hézagoló. Tudom nem vagy kezdő de másoknak ha valaki fellazítja a motort a közdarabon újra kell központosítani,ilyenkor van hogy a kuplungnál nincs határozott kiemelési pont és por föld nélkül is gyorsan elszáll a csigatengely felső csapágy 6005

Előzmény: Viktor1798 (24661)