JohnyFirpo
2015.04.05
|
|
0 0
141696
|
sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, kinek mi a véleménye a dologról!
Adott egy motorcserés Toyota Carina E 2.0 benzin (1995) 3S-FE motorral. Egy olyan motor lett beletéve, ami 8 évet állt, állítólag 130 E kilométert futott. A hengerfej rendbe lett rakva, szelephézagok jó értéken vannak. A blokkból nem lettek kifűzve a dugók, tehát 8 éve úgy álltak ahogy, így lett feltéve a hengerfej.
Az autó harmat gyenge, alapjáratról alig pörög fel, nagyon csúnya csattogó hangja van az 1-2-es henger irányából, fordulattal arányosan, ha sikerül is 2-3000-ig feltornászni a fordulatot nem lehet elindulni vele.
Kompresszió
1. henger - 2.5 bar
2. - 4 bar
3. - 6 bar
4. - 4 bar.
A gyertya egyedül a 3. hengerben volt normál kinézetű, gondolom itt tudott viszonylagos égés végbemenni. A többi hengernél kormos, fekete volt.
A motor olajfogyasztása 4-500 km-re 2-3 literre tehető, kissé mérséklődik. A vezérlés cserélve volt, még nem tudtam megnézni, hogy helyén van-e, de jól gondolom, hogy minimum le vannak tapadva a gyűrűk ezért a kis kompresszió és olajfogyás? Nem tudom viszont, mi lehet a zakatolás forrása...
köszönöm! |
|