JohnyFirpo Creative Commons License 2015.04.05 0 0 141696

sziasztok!


Érdeklődni szeretnék, kinek mi a véleménye a dologról!

Adott egy motorcserés Toyota Carina E 2.0 benzin (1995) 3S-FE motorral.
Egy olyan motor lett beletéve, ami 8 évet állt, állítólag 130 E kilométert futott.
A hengerfej rendbe lett rakva, szelephézagok jó értéken vannak.
A blokkból nem lettek kifűzve a dugók, tehát 8 éve úgy álltak ahogy, így lett feltéve a hengerfej.

Az autó harmat gyenge, alapjáratról alig pörög fel, nagyon csúnya csattogó hangja van az 1-2-es henger irányából, fordulattal arányosan, ha sikerül is 2-3000-ig feltornászni a fordulatot nem lehet elindulni vele.


Kompresszió

1. henger - 2.5 bar

2. - 4 bar

3. - 6 bar

4. - 4 bar.


A gyertya egyedül a 3. hengerben volt normál kinézetű, gondolom itt tudott viszonylagos égés végbemenni.
A többi hengernél kormos, fekete volt.

A motor olajfogyasztása 4-500 km-re 2-3 literre tehető, kissé mérséklődik.
A vezérlés cserélve volt, még nem tudtam megnézni, hogy helyén van-e, de jól gondolom, hogy minimum le vannak tapadva a gyűrűk ezért a kis kompresszió és olajfogyás?
Nem tudom viszont, mi lehet a zakatolás forrása...

 

köszönöm!