lcsa Creative Commons License 2015.04.04 0 0 77470

A 6-os volvohoz mondanám el saját véleményem.

Pontosabban néhány hátrányát mondanám el. Waberers kivitel.

Az ülések nekem nem kényelmesek. 2 óra után már nem tudom hogy forgolódjak, a man -ben és a daf-ban nem volt ilyen gondom. A karfa nagyon hiányzik.

Gyuriék kispórólták belőle a belső világítás szabályozót ezért vagy sötétben ülsz vagy megvakulsz a fényárban.

Az meg egyenesen botrányos hogy a biztonsági öv nem az ülésre van szerelve és még nem is állítható. Szégyelje magát a volvo ,hogy ilyet kiad a kezéből.

A fűtésen javítottak de nagyon messze van a daf vagy a man megoldásától. Két fúvókán nyomja a meleget de közben minden létező résen nyomja be a hideg levegőt szellőztetés miatt. Megnézhetnének egy daf-ot , hogy azok miként oldották meg.

Az akkumlátor védelem meg 3-4 óra állás után , ha megy a fűtés is a hűtőt lelövi. Nagyon sokat kell járatni. Ez tervezési hiba szerintem mert mások meg tudják ezt oldani.

A fogyasztás meg kriminális. Spanyol német 24,5 tonna 41 liter!!! Kis sullyal még úgy ahogy kijön 25 -28 ft-al. Man-el és daf-al 29-38 ft között jártam. Azt mondják az okosok ,hogy majd idővel jelentősen csökken a fogyasztás. Hát nem tudom, most 46 ezer van benne.

Persze most döntöttem km csúcsot. A múlt hónapban 14200 km mentem ami jó ha 400 ezer lessz. Man-el ez 500 lenne.

Ami vizson nagyon jó benne azt előttem már leírták.