na az a motor egy nagy zsakutca, azt van ebbol V6 is :D
illetve fenet.. kellemes kis motor lenne.
de ezzel a hf rendszerrel padlora tettek az egeszet.
volt hogy heti ~5-on csereltem hf tomitest..honapokig.. de aztan gyozott az evolucio.
innen mar kihaltak.
a szegecselt perem nem ull fel.. csak ha mar ala/tul van sikolva a hf. ...es mindig sikolni kell.
tuneti megoldas lehet hogy leszeded a peremet.. ez esetben a hengerek tuzkarikaja veszi at a tavtarto szerepet.
mukodik, kiprobalva.
tuzkarikak zomulnek lehuzasnal.
bmw gyart/ott?/ hozza lemezes tomitest..
ez mar legalabb tomites. de az M9 x urvahosszu hf csavarokal ez sem vegleges megoldas.
dugok 45 foknal vannak vezerles jelen.
ezzel talan nincs baj.. legalabb bolond biztos.
a kuplung is atgondolt megoldas.
ugyremlik fohengere, es nyomohengere egy bontatlan egysegkent.. gyarilag feltoltve, es legtelenitve
kerul a forgalomba. ( de feltolteni feltudod pedalsor felett. )
persze muanyagbol.. mi masbol.. /esetleg keverem freelanderel. /
jo az. elmeny cserelni a 75-ben..
foleg hogyha mar hidraulika osszeall ,akkor also nyomohenger tarto bakja szarja el magat.
rosszabb esetben eltorve a frissen beszerelt hidraulikat. ..
a csigas ennek csak jelenthet. :))