cam aro Creative Commons License 2015.04.03 0 0 141648

na az a motor egy nagy zsakutca, azt van ebbol V6 is :D

illetve fenet.. kellemes kis motor lenne.

de ezzel a hf rendszerrel padlora tettek az egeszet. 

 

volt hogy heti ~5-on csereltem hf tomitest..honapokig.. de aztan gyozott az evolucio. 

innen mar kihaltak. 

a szegecselt perem nem ull fel.. csak ha mar ala/tul van sikolva a hf. ...es mindig sikolni kell. 

tuneti megoldas lehet hogy leszeded a peremet.. ez esetben a hengerek tuzkarikaja veszi at a tavtarto szerepet.

mukodik, kiprobalva. 

tuzkarikak zomulnek lehuzasnal. 

bmw gyart/ott?/ hozza lemezes tomitest.. 

ez mar legalabb tomites. de az M9 x urvahosszu hf csavarokal ez sem vegleges megoldas.  

 

dugok 45 foknal vannak vezerles jelen.

ezzel talan nincs baj.. legalabb bolond biztos.  

 

a kuplung is atgondolt megoldas.

ugyremlik fohengere, es nyomohengere egy bontatlan egysegkent.. gyarilag feltoltve, es legtelenitve 

kerul a forgalomba. ( de feltolteni feltudod pedalsor felett. )

persze muanyagbol.. mi masbol.. /esetleg keverem freelanderel. /

jo az. elmeny cserelni a 75-ben..

foleg hogyha mar hidraulika osszeall ,akkor also nyomohenger tarto bakja szarja el magat. 

rosszabb esetben eltorve a frissen beszerelt hidraulikat. ..

 

a csigas ennek csak jelenthet. :))

 

Előzmény: Kisa (141647)