G.Gambino Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36134

A cikk tartalmával annyiban nem értek egyet, hogy én továbbra is azt mondom, hogy egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.

Az azonban való igaz, hogy az E60 rossz híre a használt autó piacon a cikkben szereplő sok prosztónak köszönhető, akik megveszik a neppertől a dízelt (a benzines helyett, mellyel hosszabb távon a szervizköltségek tekintetében jobban járnának csak ugyebár azt gyakrabban kell tankolni) mert abba olcsó az üzemanyag és "megy mint állat", aztán csodálkoznak, hogy a kötelező szervizek sorozatos elmaradása és az ő további szarrágásuk miatt 2 perc alatt szétesik az amúgy is már betegen vásárolt autó. Utána meg ezek az arcok kiabálnak a legjobban, hogy mekkora szar az E60. Az a szerelő sem lehet nagy szakember, aki szintén ezt kiabálja mert neki aztán igazán tudnia kéne, hogy egy kifinomult technológiával és a végletekig kiélezett motorral törődni is kell néha napján. Az biztos, hogy voltak/vannak gyermekbetegségei az E60-nak, de melyik prémium autónak nincsenek? Aki autót vesz az nézzen ezeknek a hibákna utána, itt kezdődik a tudatos vásárlás.

A forgó-kopó alkatrészeket cserélni kell, de ez minden autóra igaz. Nem is tudom minősíteni azt az ön és közveszélyes barmot, aki ezt sem teszi meg. Bízom benne, hogy a cikkben szereplő balfax, aki még a féktárcsát sem cserélte azért ritka madár. :)

Előzmény: EEE60 (36125)