zsolt4593
2015.04.01
|
|
0 0
141589
|
Utolsó amit megtudok nézni a Mbar értéknél maga a MAP szenzort szabad így teszteli ebben erősítsetek meg: Összekötöm a kocsit laptoppal nézem a Fiat ecuscannel a Map értéket ráadott gyújtásnál a jelenlegi Mbar értéket kellene lássam amit pl időképen megtudok nézni.Természetesen az autó ekkor nem jár csak rá van adva a gyújtás
Lehúzom a vákumcsövet és rádugok egy rövid csövet és egy orvosi fecskendőt és elkezdek rá vákumot kifejteni Mellette meg mérném a jel és a test között multiméterel a kimenő feszültséget Ehhez van táblázatom milyen Mbar értéknél milyen feszültséget kellene legalább mérjek.
A mBar értéket maga a programról látnám a feszültséget meg multiméterrel. Ha nem indítom el az autót csak ráadva van a gyújtás és össze van kötve a laptoppal a motorvezérlés ha most kicsit pillanatra elhúzom neki a Map értékét attól nem hülyül be az ecu ha be se indítom az autót. Szeretném kizárni maga a Map szenzor nem e hibás mert néztem máma 1008mBar a kinti légnyomás de ráadott gyújtásnál amit meg mértem az 990mbar körüli volt
Az alapjárati megkerülő levegős léptetőmotor felől nem tud fals levegőt kapni ergo hiába a 8,8fokos fojtószelepállás ha tételezzük fel nem szabályoz rendesen a léptetőmotor vagy a tömítőkúp nem megfelelő(fém a fémmel történik az elzárás) Írtam azt is hogy a léptetőmotor kúpja kissé sréhen kopott nem körkörösen látni rajta kopási nyomot a tömítőélen |
|